طبق اصطلاحات زمین شناسی ، ورید به سادگی نوعی لایه ، درز یا بدنه ای باریک از مواد معدنی است که در داخل یا بالای سطح هر سنگ طبیعی یافت می شود. این ماده معدنی همچنین از نظر بافت و رنگ با مواد اطراف تضاد دارد. جالب اینجاست که رگ های یک شی زیبایی هستند و زیبایی بیشتری به جلوه و ظاهر کلی سنگ می بخشند. تعداد زیادی رنگ مرمریت با رگه هایی از رنگ و تن های مختلف وجود دارد. هنگامی که نوبت به انتخاب چشمگیرترین رنگ با رگ های متضاد می رسد ، سنگ مرمریت مشکی دارای رگه های سفید تفاوت زیادی ایجاد می کند. در این مقاله سه نوع سنگ مرمریت مشکی را که دارای رگه های سفید هستند معرفی می شود.

وریدها ورقه هایی از مواد معدنی متبلور یا خطوط پیچ و خم طولانی و رنگارنگ درون یک سنگ هستند. وریدها را می توان در انواع مختلفی مانند رشد مهر و موم ترک ، پر کردن فضای باز ، نواری ، نامتقارن و برش طبقه بندی کرد. کاشی ها و میزهای مرمریت سیاه با رگه هایی به رنگ مخالف همه نگاه ها را به خود جلب می کند. سنگ مرمریت سیاه با رگه های سفید بزرگ برای فضاهای سبک معاصر مناسب است. رگه های سفید کوچک برای خانه های مدرن که فضای دسترسی محدود است مناسب هستند.وجود رگهای سفید و طلایی سنگ مرمریت را زیبا می کند. هر سنگ مرمر مشکی با چنین ویژگی های منحصر به فردی برای افزودن زیبایی بیشتر به صفحات میز ،نرده ها ، سنگ های تزئینی ، پله ها ، شومینه ها ، موزاییک ، سنگفرش ها و غیره کاربرد گسترده ای دارد.سنگ مرمریت مشکی از زیباترین سنگ های ساختمانی است و کاربرد فروانی در ساختمان سازی و طراحی های داخلی ساختمان دارد به خصوص اگر در ابعاد سنگ اسلب استفاده شود.

با الگوها و بافت رگ های سفید همه را شگفت زده کنید ، انواع سنگ مرمریت سیاه زیر می تواند در صنعت ساختمان سازی شگفت آور باشد.این شامل:

سنگ مرمریت گلدن بلک کاشان

سنگ مرمریت گلدن بلک کاشان 

 

سنگ مرمریت مشکی کربنی

سنگ مرمریت مشکی کربنی

 

سنگ مرمریت مشکی عطارد

سنگ مرمریت مشکی عطارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
WhatsApp ارتباط در واتساپ