سنگ های طبیعی توسط طبیعت تولید می شوند ، ساخته شده توسط بشر نیستند ، آنها از طبیعت استخراج می شوند.سنگ تراورتن یک سنگ طبیعی است و در الگوها و رنگ های مختلف موجود است. تراورتن هنگام رسوب چشمه ها از سنگ آهک تشکیل می شود. از آنجا که آب از طریق این رسوبات عبور می کند و ماده محلول باعث ایجاد لایه های نازکی از کلسیت و آراگونیت می شود که اشکال کربنات کلسیم هستند. این لایه های معدنی در رسوبات آنچه به نام تراورتن معروف است تجمع می یابد.این سنگ معمولاً به صورت بلوکی ساخته می شود و سپس به تخته های نازک تری برش داده می شود. این بستگی به نحوه تراش بلوک های تراورتن دارد ،در صورت موافق بودن یا مخالفت با حالت طبیعی این سنگ، می توان با تغییر ساده جهت اره بلوک تراورتن ،سنگی که نمای کاملاً متفاوتی دارد ، ایجاد نمود.

سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ ساختمانی تراورتن دارای زمینه ای شفاف و روشن است که موج های زیبایی در آن دیده می شود.این سنگ به دو صورت موج دار و بی موج برش داده می شود که هر کدام از این نوع برش ها و فرآوری ها، زیبایی خاص خود را دارد. سنگ تراورتن عباس آباد سورت های گوناگونی نیز دارد.براقیت و شفافیت بالا و تخلخل کم از مهم ترین ویژگی های سنگ تراورتن عباس آباد است. در فرآیند تولید،جهت پر کردن خلل و فرج از ماستیک استفاده می شود. پالیشرهای این سنگ هر چه قدر مرغوب تر باشد شفافیت آن بیشتر خواهد شد.سنگ ها از قیمت های متفاوتی برخوردار است و مشتریان بیشتر به دلیل شفافیت و زیبایی به دنبال خریداری آن هستند.

یکی از شناخته شده ترین خواص کاشی های تراورتن این است که این ماده یک ماده ساختمانی ضد لغزش است. به همین دلیل ، اغلب در سطوح مرطوب مانند استخر ، کابین دوش و سطح حمام ، اسکله ها و مناطق ساحلی استفاده می شود. این ماده مقرون به صرفه و با کارایی بالا یکی از سنگهای طبیعی ترجیحی است. ویژگی مهم دیگر کاملا مقاوم و بادوام بودن آن است. سنگ های تراورتن که اغلب در دیوارها و روسازی ها ترجیح داده می شوند ، از نظر عملکرد قیمت ، مواد بسیار موفقی هستند. با خیال راحت می توانید از سنگفرش ها استفاده کنید که برای سالها یک سرمایه گذاری طولانی مدت خواهد بود. سنگهای مرمر و سنگهای تراش خورده در طول و نقشهای مختلف اغلب برای تزئینات استفاده می شوند. این ماده به عنوان مکمل تزئینات با ظاهر ظریف و نجیب خود ، ماده ای است که همیشه دیده شده و در دوره های اخیر بر محبوبیت آن افزوده است.

در این مقاله سعی کردیم انواع سنگ تراورتن را توضیح دهیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید در هر زمان با ما تماس بگیرید.

لطفا جهت استعلام قیمت با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
📞031-33800287
📲09131110260

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
WhatsApp ارتباط در واتساپ